Zadania wiodące pracowników poradni
w roku szkolnym 2019/2020
Zapraszamy na spotkania konsultacyjne, porady. Prosimy, aby umawiać się na nie telefonicznie.
Imię i nazwisko | ZADANIA WIODĄCE | ||||
Jolanta Kamińska |
Diagnoza i terapia logopedyczna, profilaktyka logopedyczna, diagnoza pedagogiczna, diagnoza w kierunku specyficznych zaburzeń językowych (SLI), badania przesiewowe w zakresie:Test Pamięci Roboczej (TPR), Test Umiejętności na Starcie Szkolnym (TUNSS). |
||||
Zenon Bereżański | Orzecznictwo, diagnoza pedagogiczna, warsztaty dla dzieci z ADHD. | ||||
PEDAGODZY | |||||
Elżbieta Brilowska | Wczesne wspomaganie rozwoju. Integracja sensoryczna (diagnoza, terapia, konsultacje i porady, badania przesiewowe, domowy program stymulacji sensorycznej). OKRO. |
||||
Anna Dąbrowska | Diagnoza i terapia pedagogiczna, poradnictwo. Wczesne wspomaganie rozwoju. Diagnoza i terapia logopedyczna. Profilaktyka zdrowotna. Doradztwo zawodowe. | ||||
Katarzyna Michalska - Kapela | Terapia pedagogiczna uczniów z klas IV - VIII. Diagnoza pedagogiczna. Profilaktyka uzależnień i promocja zdrowia. Porady i konsultacje dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
||||
Agnieszka Morzyńska-Burak |
Tyflopedagog, diagnoza funkcji wzrokowych, sensomotoryczna terapia widzenia, alternatywne i wspomagające metody komunikacji, praca z dzieckiem z autyzmem, wczesne wspomaganie rozwoju, OKRO. |
||||
Jolanta Natora | Terapia pedagogiczna dzieci młodszych, diagnoza pedagogiczna, badania przesiewowe w zakresie:Test Pamięci Roboczej (TPR), Test Umiejętności na Starcie Szkolnym (TUNSS), porady i konsultacje dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
||||
Iwona Rogozińska | Terapia pedagogiczna dzieci młodszych. Diagnoza pedagogiczna. Terapia ręki. Konsultacje dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
||||
Agnieszka Szreter | Orientacja i poradnictwo edukacyjno-zawodowe dla dzieci i młodzieży. Szkoła dla Rodziców. Praca z dzieckiem z ADHD. Profilaktyka. Konsultacje dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Porady i konsultacje dotyczące trudności wychowawczych. Terapia pedagogiczna. |
||||
Agnieszka Wojewoda - Łukowczyk | Profilaktyka uzależnień i promocja zdrowia, Trening Zastępowania Agresji. Diagnoza pedagogiczna. Konsultacje dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, porady i konsultacje dotyczące trudności wychowawczych. |
||||
DORADCA ZAWODOWY | |||||
Luiza Rajkowska | Powiatowy konsultant ds. doradztwa edukacyjno-zawodowego. Orientacja i poradnictwo edukacyjno-zawodowe dla dzieci i młodzieży. Diagnoza predyspozycji i zainteresować edukacyjno-zawodowych. Szkoła dla Rodziców. Profilaktyka - cyberprzemoc. Szkoła dla Rodziców. Porady i konsultacje dotyczące trudności wychowawczych. Zajęcia z uczniami z klas IV - VIII z trudnościami w uczeniu się matematyki. Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne. |
||||
PSYCHOLODZY | |||||
MIchał Bujarski | Indywidualna pomoc psychologiczna. Warsztaty dla dzieci z ADHD. Profilaktyka. | ||||
Danuta Hałasiewicz - Tokarska | Indywidualna pomoc psychologiczna. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR).Interwencja kryzysowa. Trening Zastępowania Agresji. Profilaktyka. Praca z uczniem zdolnym. |
||||
Honorata Jamróz | Wczesne wspomaganie rozwoju - diagnoza i terapia, OKRO, diagnoza dzieci z autyzmem z wykorzystaniem ADOS-2, pomoc psychologiczna, wspieranie rodzin z małymi dziećmi. |
||||
Jolanta Łaćwik - Kowalczuk | Diagnoza psychologiczna dzieci niesłyszących i słabosłyszących, indywidualna pomoc psychologiczna dzieciom i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi. Interwencja kryzysowa. |
||||
Barbara Mazurkiewicz | Praca z dzieckiem z autyzmem. Terapia ręki. Trening Umiejętności Społecznych. Terapia dzieci z autyzmem i z zespołem Aspergera. Wczesne wspomaganie rozwoju, OKRO, arteterapia. | ||||
Marta Mossakowska | Wczesne wspomaganie rozwoju - diagnoza i terapia, OKRO, pomoc psychologiczna, wspieranie rodzin z małymi dziećmi. | ||||
Katarzyna Oleszkiewicz | Indywidualna pomoc psychologiczna dzieciom z zaburzeniami emocjonalnymi, w tym lękowymi, arteterapia. Praca z uczniem zdolnym. Terapia funkcji poznawczych (Instrumental Enrichment). |
||||
LOGOPEDZI | |||||
Małgorzata Daglis - Hopało | Diagnoza i terapia logopedyczna, profilaktyka logopedyczna, przesiewowe badania słuchu (SAT), diagnoza i terapia EEG Biofeedback. | ||||
Magdalena Świtalska | Diagnoza i terapia logopedyczna, profilaktyka logopedyczna, przesiewowe badania słuchu (SAT), wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, OKRO. Diagnoza pedagogiczna. Badania przesiewowe w zakresie:Test Pamięci Roboczej (TPR), Test Umiejętności na Starcie Szkolnym (TUNSS), |